Headbild

Headbild

söndag 19 februari 2017

Stora utmaningar väntar...

Visst känns det som vår i luften?! Solen värmer och marken tinar upp. Ingen är gladare än jag, för vid den här tiden på året är längtan efter att säsongen ska dra igång alltid stor! Men det är ofta för bra för att vara sant att våren kommer redan nu här i zon 4... Så bakslag med kyla och snö blir det säkert.

För övrigt är det massor att göra företagsmässigt just nu. Det är mycket att ordna med och sköta utanför själva arbetet som egen företagare. Då jag håller på att gå över från att ha företaget som en bisyssla till att det om knappt en månad ska bli min enda sysselsättning så är det mycket som ska genomföras innan dess. Det ska bli så skönt när jag kan köra på ordentligt med Hässelby Trädgårdsmästeri!

Ikväll kommer det en till omgång bilder från den vackra trädgården Broughton Grange i England som jag besökte i maj 2013. Härliga bilder att titta på nu och längta lite extra efter våren!






































Med hopp om våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar